روز نامه این هفته

دریافت نسخه همراه نامه رفسنجان

تبلیغات سایت

اوقات شرعی

25 April 2018
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397
9 شعبان 1439

افرادی که برای مدت طولانی پشت میز می نشینند ، دچار مشکلاتی در نواحی مختلف بدن مثل گردن ، کتف ، کمر ، دست و پا می شوند . فشار ناشی از نشستن نادرست ، و استفاده از میز و صندلی هایی که با استاندارد های لازم برای سلامتی تطبیق ندارند ، در صورت تداوم می تواند صدماتی جبران ناپذیر به بدن فرد وارد کنند . خوشبختانه با رعایت نکات ذکر شده زیر و یک سری نرمش های ساده که در صرفا جهت سلامتی هفته آینده خواهم گفت می توان از این صدمات جلوگیری کرد .

در کنار نکاتی که در تصویر می بینید اگر توصیه های زیر را هم عمل کنید ، سلامتی خود را بیشتر تضمین کرده اید

- به خود استراحت کوچک بدهید.
- خوردن میوه جات.
- نوشیدن مقدار زیادی آب.
-اجتناب از نوشیدن قهوه زیاد
- ورزش های کوچک که در شماره آینده به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت.
به امید سلامتی روز افزون شما
کارشناس تربیت بدنی- شکوفه قائمی زاده

Back to Top

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری آنی