روز نامه این هفته

دریافت نسخه همراه نامه رفسنجان

تبلیغات سایت

اوقات شرعی

18 October 2017
چهارشنبه 26 مهر 1396
27 محرم 1439

افرادی که برای مدت طولانی پشت میز می نشینند ، دچار مشکلاتی در نواحی مختلف بدن مثل گردن ، کتف ، کمر ، دست و پا می شوند . فشار ناشی از نشستن نادرست ، و استفاده از میز و صندلی هایی که با استاندارد های لازم برای سلامتی تطبیق ندارند ، در صورت تداوم می تواند صدماتی جبران ناپذیر به بدن فرد وارد کنند . خوشبختانه با رعایت نکات ذکر شده زیر و یک سری نرمش های ساده که در صرفا جهت سلامتی هفته آینده خواهم گفت می توان از این صدمات جلوگیری کرد .

در کنار نکاتی که در تصویر می بینید اگر توصیه های زیر را هم عمل کنید ، سلامتی خود را بیشتر تضمین کرده اید

- به خود استراحت کوچک بدهید.
- خوردن میوه جات.
- نوشیدن مقدار زیادی آب.
-اجتناب از نوشیدن قهوه زیاد
- ورزش های کوچک که در شماره آینده به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت.
به امید سلامتی روز افزون شما
کارشناس تربیت بدنی- شکوفه قائمی زاده

Back to Top

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری آنی